Monday, November 18, 2013

Tenggelam Dan Timbul



Salam Sejahtera semua.. Hai Hai Hai.. Apa yang tenggelam dan timbul ye?? hahaha.. Itulah blog aku.. Nurkilan aku.. Sekejap tenggelam sekejap timbul.. Sangat lama aku menyepi dari dunia blog ni.. Nasib baik aku masih ingat password ni.. Kalau tak, jenuh aku.. huuuu...

Aku sekarang ni teramatlah sibuk.. Nak dibandingkn dengan datuk datuk datin datin tan sri tan sri semua tu duk sibuk main golf je pun.. Aku ni lain.. Aku mencari rezeki.. Mencari sesuap nasi.. Bukan senang beb.. Kadang kadang aku rasa nak menangis je bekerja.. Penat.. Sangat penat.. Lagi besar gaji kita, lagi banyak komitmen kita kena keluarkan duit.. Kadang kadang tu kereta rosak... Laptop hilang... Kawan kawan nak pinjam.. Macam macamlah.. Tetapi itu semua asam garam kehidupan.. Dugaan dan cabaran yang Allah nak kita tempuhi.. Senyum sikit yang bace ni.. hehe..

Sebenarnya aku tulis entri ni pun menggunakan laptop BARUUUUU!! hahahaa.. Setelah hampir setahun aku HILANG laptop.. Aku hilang laptop di rumah sendiri.. Acane tu beb?? yang tu nanti nanti lah aku cerita ye.. :)

Ok lah.. Nanti sambung lagi ye.. Hidung aku ni asyik meleleh je ni.. Tak selesa.. :(

--- tamat yang belum bernoktah ---

No comments: