Wednesday, November 23, 2011

freelance photographer diperlukan dengan segera!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera untuk korang semua.. Aku ingin membuat company photographer yang memerlukan ramai photographer sambilan yang bukan professional untuk bekerja dengan aku.. Aku terangkan secara ringkas je ye.. Aku akan carikan job dan korang akan dibayar upah untuk snap sahaja.. Yang laen2 aku akan uruskan.. Jadi aku amat memerlukan ramai photographer sambilan yang bukan professional..Berlainan bangsa juga aku galakkan.. Korang berminat?? Ikuti langkah mudah ini..

1) inbox ke fb aku dgn menggunakan subjek "SAYA BERMINAT"
2) bagitahu nama penuh anda dan asal

Langkah seterusnya akan aku bgtahu di inbox korang ye..

...tamat...

5 comments:

~Nur Zulaiha~ said...

negeri diperlukan?? KL??

cengkerangcipot said...

tak kesah pun dari negeri mane2.. :)

Cikk Abby said...

saya mahu

Myra amira sTory said...

: saya dah send kt inbox fb.. tq :)

Myra amira sTory said...

: saya dh inbox kn kat fb anda..tq :)