Thursday, August 4, 2011

[gambar] kereta langgar pam minyak

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Hari ni merupakan hari ke-4 kita berpuasa.. Jadi macamana puasa kali ni? Harap-harap ok je ye.. :) Kejadian ini berlaku di pam minyak ataupun stesen minyak petronas.. Aku tak tahulah macamana kereta ni boleh langgar.. Mungkin dia tak sempat2 nak isi minyak atau mungkin dia xsempat2 nak pergi ke toilet.. hehehe..


Amacam? terbaekkan dia langgar.. Kepada korang semua, silalah lebih berhati2 ye.. Sangat bahaye kalau macam ni.. Boleh meletup kot..


...tamat...

3 comments:

diary misz jezz waheeda said...

kat mane ni weyh??

eykin said...

haa kt mne tu ek kejadian nyer..

Heidi Shafiq said...

die amik side laju sgt kot.. konon dah terer.. buat drift..