Sunday, August 28, 2011

bersedekah pun nak bagitahu ke??

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Hari ini merupakan hari ke-28 kita berpuasa.. Fuhh.. Dah nak raya dah kan?? Tetapi janganlah kurangkan ibadah kita ini.. Ok lah aku tak mahu berceloteh panjang.. Alkisah ini aku perolehi di FB aku baru-baru ini.. Ade seorang perempuan ini bersedekah.. Alhamdulillah lah kan.. Tetapi beliau menunjuk-nunjuk ataupun dengan kata lainnya beliau riak.. Korang tak percaya?? Nah tengok ni..



Haa amacam?? Macam-macam perangai manusia ni kan?? Untuk mereka-mereka yang berminat dengan program buat duit macam ni, aku sarankan korang bace ni dulu LOGIN FB DPT RM100 HARAM!!..


...tamat...

3 comments:

ishiko said...

macam macam

aque said...

har har har....

mcm ni pown adew kew??

papew pown.. salam lebaran n salam merdeka in advance.. heheheh

SoutulMujahid said...

bodo... ini sebenarnya nak promote bisnes MLM bodo dia tu... inilah taktik puak2 MLM ni. dah masak sgt