Tuesday, August 23, 2011

Antara aktiviti yang boleh di lakukan semasa berak!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Gila lama aku tak update blog ni.. Sebabnya aku agak kecewa dengan nuffnang.. Sebab apa? Adalah.. :) Hari ini merupakan hari ke-23 kita berpuasa di bulan Ramadhan.. Alhamdulillah.. Semoga kita dapat melaluinya sehingga akhir Ramadhan.. :)


Ok korang selalu berak kan?? hahaha.. Apa aktiviti yang selalu korang buat time tu?? Ape punye soalan kan aku?? hahaha.. Sila la jawab.. Meh sini aku senaraikan aktiviti-aktiviti yang boleh korang buat..

1) Merokok.. (lelaki or perempuan biase la..Sampai kering taik! hahaha)
2) Main air.. Kebiasaannya kalau toilet korang guna baldi dan gayung la.. :)
3) Gosok gigi.. Sambil nak tunggu "bende" tu setel, boleh jugak gosok gigi..
4) Basuh toilet..

Korang selalu buat yang mana?? Kalau aku selalu buat yang no 3 dan 4 sebab aku ni duduk kat hostel.. Toilet kat hostel bukannye bersih pun.. Bau pun busuk.. So sambil2 tu aku taburkan sabun pastu tembak dengan air.. Wangi la sikit kan.. hahaha

Korang?? :)


...tamat...

1 comment:

AesyaZealous said...

bace komik lawak kampus. haha!