Tuesday, July 12, 2011

Lagi gambar di sekitar perhimpunan BERSIH 2.0

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Rasa macam dah lame je aku tak update entri.. Sibuk sedikit akhir-akhir ini.. Ok berkenaan perhimpunan BERSIH 2.0, aku ade sedikit gambar untuk aku kongsi dengan korang.. Gambar ini aku perolehi daripada seseorang yang tidak mahu namanya di kreditkan atas sebab keselamatan dirinya.. Kenapa aku pun sibuk-sibuk pasal perhimpunan BERSIH 2.0 ni?? Ye secara jujurnya aku sokong perhimpunan BERSIH 2.0 ini!! Kenapa? Aku bukanlah terlalu taksub terhadap politik tetapi ini adalah pendirian aku yang akan aku kupas pada entri yang akan datang.. Ok?? Jadi untuk kali ini, silalah layan gambar2 di bawah.. (^_^)











































...tamat...

p/s: tunggu entri aku yang seterusnya berkaitan BERSIH 2.0 ni ye.. :)

2 comments:

Roti Telur said...

Perhimpunan aman :)

Anonymous said...

i like perhimpunan bersih ni.. :)