Friday, July 8, 2011

Kali pertama dapat BE dari nuffnang!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Aku nak bagitahu korang yang aku teramat sangatlah teruja apabila mendapat BE daripada nuffnang.. Mungkin ada yang mengatakan bahawa aku ni "JAKUN", "BERLAGAK" ataupun macam2 lagi tetapi aku tak kisahlah.. Ini merupakan BE yang pertama aku dapat setelah join Nuffnang sejak setahun lebih yang lalu..Aku jadi blogger dah bertahun tapi join nuffnang baru setahun lebih.. Jadi sudah pasti aku sangat teruja.. 

aku dapat 2 je BE.. Ade blogger yang dapat lagi banyak.. ~untunglah kan.. hihihi.. Ini pun dah bersyukur dah..

Inilah kempen yang biase aku dapat sebelum dapat BE nuffnang ni..

Haa itu jelah kot entri untuk kali ini.. Apa-apa pun aku nak berterima kasih kepada blogger JIHA NAJIHA kerana memberi tunjuk ajar kepada aku untuk mendapatkan BE dari nuffnang ni.. Bukan senang orang nak ajar ni.. hehhe.. Aku berazam untuk lebih gigih lagi dalam dunia blog ini.. (^_^)


...tamat...


________________________________________________________________________________

Nak mintak tolong korang vote aku boleh tak?? Tolong klik LIKE pada 2 link bawah ni ye..

1) tolong LIKE pada page ni NEYA LENS
2) tolong LIKE pada gmba ni EYKAA

Terima kasih ye korang!! (^_^)

15 comments:

Myvitrd said...

Tahniah2..

Miss Y and Her World said...

tahniah. lama-lama nanti mesti dapat lagi banyak ;)

Teguran Ikhlas Dari Lelaki Untuk Wanitanya

cengkerangcipot said...

terima kasih ye .. :)

Hans said...

tahniah
okay la tu 2 BE sekali dapat
:-)

Hansect Kini Di Pasaran Imaginasi Anda

cengkerangcipot said...

hee terima kasih encik hans :)

fyna said...

tahniah dear...
untung kamoo..
;)

ninie_azriena said...

tahniah2..
besh nyer dpt be :)

Hans said...

sama2

Aemy Shamy said...

Waaa semua ckp pasal BE skrg...sy ja yg belum dpt apa2 lg..ahuhu..tahniah!!! ^^

eykaa aziz said...

tahniah (:

eykaa aziz said...

tahniah (:

eykaa aziz said...

tahniah (:

eykaa aziz said...

untunglaa~ :)
tahniah :)

eykaa aziz said...

untunglaa~ :)
tahniah :)

Silent Thinker said...

wehuu..femess i..tahniah! usaha tangga kejayaan..jgn lupe belanje sifu nnt....