Wednesday, July 20, 2011

Jangan tahan kencing

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Entri kali ini entri nasihat aku untuk korang semua.. Sebenarnya aku lah yang selalu buat macam tu.. Hahaha.. Almaklumlah aku ni duduk di hostel, tandas pulak jauh.. Selalu sangat tahan kencing.. ishh3.. 





Akibat dari tahan kencing boleh menyebabkan korang dapat batu karang.. adehhh.. Korang nak ke macamtu?? Aku memang taknak lah.. Takkan aku nak sediakan botol macam masa aku bersunat dulu tu?? Taknak aku.. hahaha.. Walaupun tandas hostel ni jauh aku tetap kena dekatkan jugaklah.. hehehe.. Jadi peringatan aku supaya janganlah korang tahan2 kencing tu.. Bahaye.. (^_^)


...tamat...

2 comments:

eykaa aziz said...

kalau tahan berak boleh tak cipot? hahaha

Mohammed Faizal said...

kite memang selalu tahan kenciing bile jalan jem, tengah meeting macam-macam lagi situasi. Bile dah kencing kelegaan tu best gile