Wednesday, July 6, 2011

[Gambar] Sekitar pembukaan Tutti Frutti cawangan Cyberjaya

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Tempoh hari aku ada buat entri mengenai Tutti Frutti akan memberi 50% discount kepada pelanggannya.. [klik untuk membaca].. Jadi ini merupakan kesinambungan entri tersebut.. Cewahh ayat aku tak boleh blah daa~.. Pada hari Isnin yang lepas aku pergi ke Tutti Frutti Cyberjaya yang baru itu untuk merasa keunikan dan kenikmatan Tutti Frutti yang heboh diperkatakan.. Sampai je aku ke lokasinya aku agak terkejut sebab masih lagi ramai orang yang menyerbu Tutti Frutti ini walaupun waktu itu sudah menunjukkan jam 9 malam.. Kawan aku pergi masa tengahari pun sangat ramai.. Ishhh3.. 50% discount kan.. Memang ramailah yang datang.. hehehe... Aku sempat juga untuk merakamkan beberapa keping gambar untuk tatapan korang semua.. Sudi-sudilah tengok ye.. (^_^)


Ni gambar dari luar kedai Tutti Frutti..



Let's Froyo beb.. :)



Aku suka design dalaman Tutti Frutti ini.. Nampak sangat ceria dan segar.. (^_^)



Lawa kan??



Ni takdelah ramai sangat.. Masa tengahari lagi ramai beb..



Mari - mari..



Kaunter bayaran..



Apa bende ni?? Ini lah topping Tutti Frutti..



Menarik betul topping Tutti Frutti ni.. :)



Ok yang ni aku punya lah.. hehehe.. (^_*)



Kawan - kawan aku pun nak merasa jugak discount 50% ni.. hehehe.. thx beb bawak aku..


Resit aku..


Haa ni resitnya.. Sila tengok dengan jelas2 ye kawan2.. Tutti Frutti ni memang mahal tapi sedap aku tak kesah.. Lagi pun ada 50% discount kan.. Daripada RM 20.15 aku cuma perlu bayar RM 10.05 je!! Untung weyhh.. hahahaha..



...tamat...

p/s: jangan jeles ok.. ;p

3 comments:

eykaa aziz said...

untungla~~

cengkerangcipot said...

ape yg untung nye syg? hehe

||aLeaSaRa|| said...

wah rugi kite tak dtg masa opening he3...anyway mmg best lepak sini.kite gi minggu lepas sampai tersesat sebab tak biasa area neo cyber