Tuesday, July 5, 2011

[Gambar] Kemalangan | Kereta kancil terbabas

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Tengahari ini aku nak kongsi cerita dengan korang berkenaan kemalangan yang melibatkan sebuah kereta kancil.. Lokasi nya di Multimedia University, Cyberjaya.. Kemalangan di dalam kampus ni beb.. hahaha.. Jom tengok gambar yang sempat aku rakamkan.. Lepas tu jom kita sama-sama buat siasatan tentang bagaimana kemalangan ini boleh berlaku.. hihihi (^_^)









 

 Haa amacam?? Masa aku lalu kat sini aku pelik betul.. Macamana lah boleh jadi macam ni.. Kalau malam mungkin la boleh jadi sebab gelap atau dia (pemandu) mabuk.. Sebelum ni pun pernah jadi satu kejadian kereta terbakar di dalam MMU ini.. Itu sebab pemandu tu mabuk.. (MMU ni kan ramai pelajar asing).. Kalau yang ni aku pelik jugaklah macamana pemandu ni boleh terbabas.. Korang rasa-rasa kenape?? 


...tamat...

p/s: ini pun kemalangan di dalam MMU cyberjaya jugak KERETA WAJA CIUM BONTOT KERETA KANCIL!!

No comments: