Wednesday, July 20, 2011

[Gambar] Festival Bunga Putrajaya 2011

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Mohon maaf sebab dah lama aku tak update entri baru.. Almaklumlah hidup sebagai seorang pelajar sudah pasti sibuk.. Untuk entri kali ini aku nak kongsi dengan korang semua tentang gambar sewaktu aku ke Festival Bunga Putrajaya 2011 yang berlangsung pada minggu lepas.. Aku pergi bersama insan tersayang aku.. hehehe (^_^).. So jom lah layan beberapa keping gambar yang sempat aku rakam kan ketika di sana.. Maaflah gambar aku tak selawa mana pun.. 





















Bersama kekasih hati yang selalu di hati..(^_^) Aah aku kurus je tapi cuba tengok kat pipi aku tu? Perubahan pertama aku setelah mencuba pelbagai jenis produk GEMUK!!.. Pipi aku dah tembam!! Yess Alhamdulillah!! (^_^)



Ok itu jelah gambar yang sempat aku rakamkan.. Aku tak sempat nak rakam semua gambar sebab terkejar-kejar ke tempat lain.. 


...tamat...

5 comments:

ishiko said...

saya juga pergi !!!!!
sgt fengsyen dan best ini floria ^^

Roti Telur said...

Cantik bunga-bunga tu..huhu..

CWL wanie LovelA said...

bestnya

Aemy Shamy said...

Waaa cantiknya!! Syg betul sy x dpt pegi...i love flowers..huhu..
Nice shot!

eykaa aziz said...

wahh. bestnye.. hehe