Thursday, July 7, 2011

Festival Bunga Putrajaya 2011

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Aku sekarang ni kan dah jadi penduduk di Cyberjaya, jadi aku selalu la jugak ke Putrajaya untuk berjalan-jalan.. Sewaktu aku di Putrajaya aku ternampak kain rentang berkenaan festival bunga Putrajaya 2011.. Wahh aku sangat teruja ok!! Teruja bukan bererti aku berjiwa mat bunga la gile.. hahahaha... Aku dah lama berhajat nak pergi festival ini dari dulu lagi tetapi tidak kesampaian.. So kali ini aku akan cuba pastikan aku akan ke festival bunga ini bersama yang tersayang ku (^_^).. 


Tarikh : 9 Julai - 17 Julai 2011
Tempat : Waterfront Precint 2, Putrajaya
Tema : 'Roses Are Forever'  


Haa ape lagi beb jom la pergi.. Aku nak pergi festival ni sebab nak tengok landskap-landskap yang menarik.. Sambil-sambil tu boleh la aku dating dengan kesayangan aku.. Boleh ambil gambar banyak-banyak.. Lepas tu boleh buat entri lagi.. hehehe.. 


...tamat...