Monday, July 25, 2011

Esok akan berlaku peningkatan suhu 4 darjah celcius!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Apabila aku dapat berita ini aku terkejut seketika.. Mane tak nye, suhu yang setiap hari kita lalui pun dah cukup panas ni pulak ade peningkatan suhu sebanyak 4 darjah celcius esok.. Perghhh.. Aku dapat info ini dari facebook aku..


Aku tak tahu lah dari mana beliau dapat info ni.. Ade di antara korang yang tahu mengenai info ini?? Kalau ade tolong kongsi2 kat sini ye.. Jika benar peningkatan suhu ini berlaku, harap kita semua dapat ambil langkah-langkah yang sepatutnya seperti mengelakkan daripada berjemur di bawah sinaran matahari dengan terlalu lama, minum air masak banyak-banyak-banyak dan menggunakan topi ataupun payung jika keluar rumah..


p/s: ada kawan berkata, "kau kate nak masuk neraka kan?? so test la dulu kepanasan dunia ni" erkk.. :)


...tamat...

2 comments:

trex kiut said...

uit fb baru nama apa?
ker org kene block? kih3 :P

Hans said...

4 darjah naik?
wow
panas tu