Monday, July 4, 2011

Apabila lelaki SANGAP komen gambar Juliana Evans

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Aku terasa macam dah lama je tak buat entri.. Maaf lah aku sibuk sikit 2-3 hari ni.. Sebelum tu aku nak tanya korang sehat tak?? Kebiasannya hari Isnin ramai je yang tak sehat.. Biasalah kan.. hehehe.. Ok jom buat entri.. Entri kali ni aku nak bercerita mengenai lelaki.. Aku bukan gay ok.. Aku macam pelik tambah hairan sedikit dengan sebilangan kecil lelaki.. Kenapa? Pelik sebab kenapalah diorang ni SANGAP sangat bila komen gambar perempuan eh?? Agak-agaklah kan bile nak komen gambar tu.. Jagalah sikit adap.. Adoiyaii.. Diorang komen gambar artis Juliana Evans.. Aku bukan nak backup sebab dia artis ke apa ke.. Aku cakap ni sebab aku rasa sangat kurang sopan.. Dah jom la tengok gambar bawah ni..





Haa amacam? Terhibur tak?? Haahaha.. Pelik kan dengan manusia2 macam ni.. Tapi tu ade jugak pompuan yang komen.. hahaha.. Haishhh.. Kepada korang2 yang komen gambar ni, aku nasihatkan agak-agaklah sikit ye.. Cube beradap sikit.. Kalau korang yang kena macam ni macam mana?? Ok renung-renungkanlah ye..



Korang sangap sangatkan?? Nah amek gambar ni.. hahaha




...tamat...

2 comments:

SpaQue said...

oh Jue!!! lawanyer die

btw pic kek 2 mcm harem je..hangus..wakaka


Entri Hot Chick Mampukah Bersih 2.0 Membawa Perubahan Atau Sekadar Demonstrasi Jalanan

sallyzalyzz said...

ehhhhhh...