Wednesday, July 27, 2011

Aku jadi pengapit weyh!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Tajuk entri menarik tak?? hahahha.. Ok ni adalah pengalaman pertama aku menjadi seorang pengapit.. Aku jadi pengapit untuk sahabat baik aku.. Wahh.. Orang tua-tua kate kalau siapa yang jadi pengapit ni, dia akan kahwin lambat.. erkk.. Jodoh tu kat tangan orang tua-tua dulu ke?? Tak kan?? Jodoh tu Allah yang tentukan.. So aku tak risau pun.. hehehe.. Jom la layan gambar-gambar aku jadi pengapit.. Sebahagian gambar aku perolehi dari kakak pengantin dan selebihnya dari camera aku sendiri..


Si pengantin lelaki bernama Ahmad khairuddin Bin Ahmad Fuad..
Si pengantin perempuan bernama Nurain Azura..
Style tak plat kete tu?? Bukan aku yang edit ye.. Pengantin lelaki yang pasang plat tu.. hehehe


Yee aku gugup.. hahaaha





Macam nak berkawad da aku.. hahaha

Yee ok aku sorang pandang camera..

Jadi wakil untuk makan beradap..

Lauk sedap tapi perot dah kenyang sebab dah makan dulu.. haishh

Bersama sang kekasih hati yang sentiasa menjadi teman hidup aku.. Love u! <3

 Haa tu jelah gambarnye.. Mohon doa dari korang semua agar mendoakan kesejahteraan dan kebahagian rumah tangga kawan aku tu.. Doakan juga aku dan kekasih aku cepat kawen ye.. hehehe.. (^_^)

2 comments:

Mrs. Farhan said...

Hahah. Kelakar la tang kawad tu. =P
Semoga kawen cepat2 k.



Resipi cheesy wedges.

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/homemade-cheesy-wedges-recipe-d.html

eykaa aziz said...

semoge cepat2 kawen yew ;)