Thursday, July 14, 2011

Aku benci makan ayam penyet!! (-_-)

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Maaf la tengah-tengah malam baru datang mood nak update entri.. Hihihihi.. Korang suka makan ayam penyet tak?? Ayam penyet ni yang aku tahu berasal dari makanan orang indon.. Di Malaysia ni agak femes jugak lah ayam penyet ni.. 


Haaa nampak macam lazat semacam je kan?? hehehe.. Sebenarnye aku suka makan ayam penyet ni.. Tetapi tak banyak kedai yang pandai masak macam selera yang aku mahukan.. Yelah takkan dorang nak ikut selera aku je kan? Jadi kisahnya bermula begini.. Hari tu aku pergi makan Ayam Penyet Ria di Cyberjaya.. Dengan pelahap aku makan bila makanan sampai.. Tetapi ade sesuatu yang telah mematikan mood makan aku tu.. Adehhh... Sambal dia teramat sangat PEDAS gilerrrrr!!!! Sumpah aku tak tipu.. Oleh sebab terlalu pedas, aku makan ayam penyet tu tanpa sambal tu.. Rugi betul!! 

Ok akibat daripada makan sambal pedas tu walaupun sedikit je aku makan..... Akibatnya aku terVERON (BERAK) sampai 4kali untuk hari itu!! Arghhh tension!! Naik penat badan aku asyik veron.. Aku veron pulak kat Sunway Piramid kan.. Dah la aku bawak kawan aku yang bukan orang KL.. Kesian dia dok terconggok sorang2 tunggu aku veron.. 4kali beb!! Nasib baik toilet free.. Kalau kena bayar macamane?? Banyak jugak aku bagi duit kalau macam tu.. Aku pangkah awal2 Ayam Penyet Ria di Cyberjaya.. hahahaha..


...tamat...

4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

kalu kau datang johor nasi ayam penyek kat datran bandaraya jb sangat sedap..kat situ ade satu je gerai yg jual ayam penyek.


Entri terkini : Ape lah nasib akau dapat kawan macam kau ni.
Entri sebelum :Gojes,hot dan femes...
Watch my video songs ^_^

diLot said...

owh sgt rugi ok tasuke ayam penyet.. sambal die tu ah yg wat die lagik kick!! try mkn kat wong solo.. mmg nyum2..

Ku Azhar said...

tu dia smpai 4 kali! :D

Aemy Shamy said...

My favorite! Ni makanan org jawa, sy org jawa & sy sgt suka..haha..makan ngan tempe penyet pun sedap!! ^^