Monday, June 20, 2011

My 1st anniversary!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Tengok tajuk macam nak cakap orang putih kan?? hahhaha.. Aku tak reti cakap orang putih ni.. Bahasa penjajah buat apa kita nak agungkan.. Betul x? (^_^) Berkenaan dengan tajuk aku tu sebenarnya 18 Jun 2010 merupakan tarikh melafazkan kata-kata melamar aku pada si dia.. Itu tahun lepas, jadi 18 Jun 2011 merupakan tarikh setahun percintaan aku dan dia.. Wahhh.. Ni link entri tahun lepas tu.. hehehe.. http://cengkerangcipot.blogspot.com/2010/06/akhirnya-aku-bercinta-setelah-1-tahun-5.html hahaha.. Bila aku baca balik entri tu macam kelakar je penulisan aku.. hahaha.. Tapi tu zaman dulu beb.. heee :)



Haa ni wajah-wajah ceria kami.. hehehe.. Credit to encik tripot yang terpaksa aku sandang ke hulu ke hilir demi untuk mendapatkan gambar bersama.. hahaha.. Ok inilah gambar kami sewaktu selesai majlis makan malam.. :) Maaf, tak dapat buat yang lebih special dari ni.. Korang nampak cincin tu? Itulah tanda setahun percintaan kami.. Masih jauh perjalanan hubungan ini.. Kami sentiasa memohon agar hubungan ini berpanjangan, diteruskan dengan akad dan nikah dan sehingga ke syurga.. Insya-Allah.. Harap korang yang bace ni tolong doakan kebahagiaan kami sekali.. Mungkin orang kate terlalu awal untuk aku berkata mengenai akad dan nikah tetapi bagi aku, itulah yang harus aku fikirkan.. Aku harus corakkan masa depan aku sekarang.. Sampai bila kita nak bermain-main dalam cinta?? Sampai bila kita harus bercinta dan berputus cinta?? Umur aku semakin meningkat dan aku harus berfikiran matang.. (^_^) 

*Untuk si dia :-

Terima kasih untuk setahun ini.. Sangat bahagia bersama kamu.. Kita teruskan hingga ke syurga ok sayang??
I really love u! :* 



...tamat entri bukan tamat bercinta...

3 comments:

eykaa aziz said...

thanks syg. love u always..

meaw said...

happy anniverssary ye :D

suha said...

smoga bahagia (^_^)