Tuesday, June 7, 2011

Khairul Fahmi Che Mat | pun ada jenama tersendiri??

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Rupa-rupanya baru aku tahu si penjaga gol pasukan kebangsaan kita ni dah ada brand/jenama yang tersendiri.. Bagus lah tu.. Orang kata kalau nak kaya atau nak banyak duit ni kena ada perniagaan sendiri.. So ini adalah langkah yang terbaek buat Khairul Fahmi ni.. Jom kita layan latar belakang perniagaan Penjaga gol ini.. 


[INFO]

Jenama ZAF.CO merupakan jenama gabungan 3 nama yang merupakan rakan kongsi perniagaan ini iaitu Zamir Selamat(Z), Aida Selamat (A) dan Khairul Fahmi (F). Syarikat ini merupakan pengeluar koleksi pakaian tempatan dengan visi membawa sebuah syarikat 'clothing line' berkembang pesat menjadi satu jenama antarabangsa yang dikagumi seantero dunia.

Untuk lebih info tentang sejarah penubuhan ZAF.CO, tekan [SINI]

Jom like fanpage ZAF.CO ni di [SINI]


Haa amacam?? Terbaek kan idea mereka? So apa lagi? Jom kita support jenama tempatan.. :)


...tamat...

No comments: