Friday, June 24, 2011

[Gambar] kuku kaki dalam makanan!!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Tajuk gempak tak?? Gempak ke jijik?? hahaha... Ok kali ni aku nak kongsi dengan korang 1 cerita.. Cerita ni kisah benar ok.. Info ini aku perolehi dari Encik Ihsan Alhakim.. Ok jom la tengok gambar dulu baru cerita.. hahaha


Haa amacam?? Korang nampak tak beb?? Tu yang dalam bulat merah tu.. Cuba korang perhatikan betul2.. Kuku tu besar kan?? Takkan kuku ibu jari tangan kot.. Daripada pentelian aku, tu kuku ibu jari kaki!! GILER!! Si Ihsan kawan aku tu pun bagitahu ni gambar kuku ibu jari kaki.. Jadi amacam?? hahahaha... Ok mari sini aku bagitahu lokasi kedai ni.. Kedai ni di Bukit Beruang, Melaka.. Aku panggil nama kedai ni kedai UTeM sebab di atas kedai ni merupakan hostel perempuan UTeM.. Aku selalu je makan kat sini dulu.. Sekarang dah pindah cyberjaya dah.. Selamat.. hahaha.. Kepada korang, terpulanglah nak makan kat kedai ni ke tak ye.. huhuhu...


...tamat...

______________________________________________________________________________

Aku nak mintak tolong korang LIKE  2 benda boleh tak??

1) Tolong LIKE kan page ni NEYA LENS..
2) Lepas tu tolong LIKE kan gambar ni EYKAA..

Dah Like?? Jutaan terima kasih ye korang.. (^_^)


3 comments:

Farhana Jafri said...

mcm kulit udang pon ado.. korang dh rse ke?? hahahahaha.. klau dh mcm ni gayany mmng xla kan aku nk mkan kt sne...

jemput singgah ANASAURUS :)

trex kiut said...

dem dem dem dem dem dem demmm!
spanjang bulan mei aritu aku dok asrama situ kot.. makan pon kat kedai tu.. nape jadik gini.. huhu T__T
dem dem dem dem dem lagi skalik.. T__T

TUANLUKME said...

kedai ni dekat sgt nga aku... peeeargh...