Tuesday, June 28, 2011

[Gambar] Apabila kereta jadi tempat taik burung!!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Kereta jadi tempat taik burung?? hahaha.. Korang ingat aku tipu ke?? Kejadian ini berlaku di Multimedia University, Cyberjaya.. Tempat dimana aku menuntut sekarang ini.. Jom layan gambar ni dulu.. hehehe... 




Haa amek kau.. Meleleh taik burung sampai ke bawah.. hahaha..



erkkkkk




lawa tak?? hehehe




Amacam?? terbaek x?? hehehe 




Ok yang ni paling terbaek!! hahaha


Haa korang ade apa-apa yang nak di komen?? Lokasi ni di parking kereta di ostel lelaki.. Hurmm.. Aku pun penah jugak kena macamni.. Hangin je aku.. Dah la baru lepas cuci kereta.. Haishh.. Konklusinya aku tak bawak kereta.. Bawak moto je.. hehehe.. Haa tu je lah entri aku kali ini.. (^_^)


...tamat...

2 comments:

Potter J said...

fuh...nasib baik kete ak xde dlm gambar ni...dah 2 kali pernah kene...hahaha...:3

Hans said...

ahahhaha
aku dengan kawan aku pun pernah kena
masa tu kitaorang cari parking alih2 ada satu kosong
bawah pokok
kitaorang pelik asal tak ada orang parking situ
alih2 masa datang semua
5 kali ganda lagi dasyat dari gambar kamu upload tu
malu gila masa atas jalan raya
hahahaahha

Juvana Episod 10