Monday, June 13, 2011

FanPage MyPerodua kena hentam!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Entah kenape sejak akhir-akhir ni aku lebih gemar membuat entri yang pendek-pendek je.. Aku pun tak tahu.. Ermmm.. Mungkin sebab kalau aku buat entri panjang-panjang pun bukannya ade yang sudi melawat dan membace kan?? :( hahaha.. Sudah! Tak payah nak sadis-sadis.. Berkenaan dengan tajuk entri aku tu, jom layan gambar ni..




Haaa aku no komen lah kan.. Aku saje je masuk fanpage perodua ni.. Aku tengok si CHUNG YEE ni bagitahu masalah tentang kereta dia. Lepas tu admin fanpage perodua bagi reaksi. So aku rasa macam "eh bagus lah ade respon".. hehehe.. Tiba-tiba si kumar ni komen macam tu pulak kan.. Tapi aku rasa mungkin betul jugak apa yang dia katakan itu.. Sebab produk Malaysia ni kurang berkualiti.. Aku bukan nak kondem or menjatuhkan jenama Malaysia tetapi dari segi zahirnya memang kita nampak perkara-perkara sedemikian.. Aku harapkan agar kualiti produk Malaysia akan terus dipertingkatkan dari semasa ke semasa.. Ok?? ~peace!



...tamat...



_______________________________________________________________________________

~SPECIAL LOVE BAG~

Korang suka handbag ni?? Tekan sini ye.. (*_*)