Wednesday, May 25, 2011

spare part | kancil untuk di jual!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Ok kali ni aku ingin menjadi jurujual.. Hahaha.. Bukan nak mintak sedekah tetapi aku nak jual barang.. Barang apakah? Ok aku nak jual barang2 (spare part) terpakai kancil.. Antara barang terpakai kancil yang ingin saya jual ialah gear box auto, gear box manual, disk break, tangki minyak, gear level auto dan stereng.. Haa banyak kan.. Ini semua adalah barang kepunyaan kancil aku sebelum ini.. Setelah aku upgrade enjin nya, so inilah barang2 yang perlu di buang.. Daripada biar berkarat baik aku jual.. Betul tak?? So jom layan kejap gambar2 barang kancil ni..




Disk break ni aku nak jual RM 530 untuk sepasang.. Kalau nak nego lagi boleh je.. :)





Gear box auto.. RM 670.. Nak nego? silakan.. :)


Gear level auto sekali dengan consol RM 180.. Mau nego? silakan.. Aku boleh je kalau korang nak runding harga.. :)






Ini namanya tangki minyak.. :) Harga RM 270.. Nego? Boleh2.. Silakan.. :)





Stereng RM 180.. Nak nego? Aku ok je kalau korang nak nego lagi.. :)



Ni gear box manual RM 240.. Gear box ni dah kong dah tapi boleh je kalau korang nak baiki.. Aku xreti nak baiki-baiki ni.. hehehe.. Sila lah nego sampai korang rase mampu untuk beli.. :) 



Gear box manual

Ok sekiranya korang berminat, boleh je hubungi aku di 013-2621462.. Call dan sms je yang di layan ye.. Sebarang panggilan 3G dan mms tidak di layan.. hahaha.. Kalau aku tak angkat hp, sila sms ye.. Kalau korang nak nego lagi, boleh je.. Aku ok je.. Barang ni aku jual tetapi tidak termasuk pengeposan lah.. Hanya di sekitar KL dan Selangor je yang boleh aku hantar.. Itu pun tempat-tempat tertentu.. Senang cerita kite jumpe la kat mane2, korang bayar dan aku bagi barang ni.. Ok tak? Ok tu je aku nak cakap.. Siapa cepat dia dapat.. :)


...tamat...

No comments: