Tuesday, May 31, 2011

orang Taiwan pun nyanyi lagu Kantoi - Zee Avi

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Baru-baru ni kawan facebook aku (khairi) ade share kan satu video dari youtube.. Video tu berkenaan dengan orang Taiwan menyanyikan lagu Kantoi yang kepunyaan nya ialah Zee Avi tu.. So jom la layan dulu video ni ye.. :)





Hahahaa so amacam? Korang terhibur tak? Bagi aku sangat terhibur sebab dapat dengar orang luar negara nyanyi lagu yang di buat oleh orang Malaysia.. Walaupun dia orang nyanyi pelat-pelat sikit tapi tu biasa lah kan yang penting dia orang cuba jugak.. hehehehe.. Ok itu saje untuk entri kali ini.. :)


...tamat...

1 comment:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. siap ada slank taiwan lagi. best! suara dia pun sedap..