Thursday, May 12, 2011

korang suke x iklan KLMU kat radio tu?

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Korang perasan tak iklan KLMU dekat radio?? Mesti korang perasan kan?? heheh.. Aku tak tahu lah kenape tapi aku suke sangat kat iklan tu.. hahaha.. Aku tahu ade yang sangat meluat dengar iklan klmu tu tapi biar jelah.. KLMU kan banyak duit untuk buat iklan kat radio.. :) itu je kot aku nak cakap.. hahaha.. Ape kate korang like page iklan KLMU kat sini ~klmu...klmu...klmu...klmu...~ .. Page ni pun ade jugak.. Pelik aku.. hahaha..


                                               

...tamat...

No comments: