Saturday, April 2, 2011

Setelah setahun pemergian Arwah Abg Din Beramboi

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Entri kali ini aku nak mengingatkan korang bahawasanya hari ini(4.April.2011) merupakan genap setahun pemergian pelawak kesayangan kita semua iaitu arwah abg din beramboi.. Arwah telah menghembuskan nafas terakhirnya pada 12.30malam.. Pada upacara pengkebumian arwah, aku berkesempatan untuk sama-sama ke tanah perkuburan Taman Ehsan, Kepong bagi memberi penghormatan terakhir kepada arwah. Bagi korang yang ingin membaca entri upacara pengkebumian abg din beramboi pada tahun lepas boleh klik >>--SINI--<<.. 



Pada aku, abg din beramboi boleh digelar MAHARAJA LAWAK.. Waktu-waktu begini aku terasa ingin menonton kembali rancangan2 arwah seperti cerita spontan.. Hurmm.. Semoga arwah aman di sana.. Marilah sama-sama sedekahkan AL-FATIHAH kepada arwah sebelum menghabiskan entri ini.. 
AL-FATIHAH....

Ini anak arwah yang kecil sekali.. comel kan?? :)


Inilah kubur arwah yang telah siap batu nisan nye..


Ini pulak gambar aku.. Yang pakai songkok, baju melayu kaler maroon dan tengah amek gamba tu la aku.. Terima kasih la kepada yang tersnap gambar aku ni ye.. :)

*antara fb dan fanpage arwah abg din yg masih dikunjungi :-
http://www.facebook.com/pages/Din-Beramboi/145391111701


...tamat...

2 comments:

fQ said...

Aku pun macam rindu pulak nak tengok dia kat tv.
well.. Al-Fatihah.

Siti Norhuda Abdullah said...

Din Beramboi mmg terbaik, teringat lwk2 superb dy... Moga dicucuri rahmat ke-atas rohnyanya.. AMINNN... AL FATIHAH....