Monday, April 11, 2011

apabila kereta menjadi tempat buangan sampah!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Kali ni sekadar entri pendek je.. Korang pernah tak kereta korang jadi tempat buangan sampah?? Aku rase mesti korang tak pernah alaminya kan?? Kalau ade pun mungkin tidak ramai.. Kereta siape yang aku maksudkan?? Kereta kawan aku!! adehhh... Aku ingatkan sekadar flyers2 ataupun entah ape kertas2 iklan tu, tetapi sampah pun ade beb.. Gile kentang.. Entah sape lah yang mendajalkan kereta kawan aku tu.. haishhh... Nah korang tengok lah gambar ni..


Haa amacam?? Iklan rumah sewa ade.. Bungkusan roti ade.. Sampah mcd ade.. Sial kan?? hahaha.. So setelah aku siasat, aku dah tau angkara dajalan siapa weyh.. Si pendajal adalah berasal dari umah sewa aku sendiri.. hahaha.. Siot betul budak rumah aku.. haishhh... sabo je lah~...


...tamat...