Monday, February 21, 2011

Spender terpakai untuk dijual??

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Entri kali ni agak menggelabah sedikit ye.. hahaha.. Korang pernah tengok spender terpakai di jual?? Kalau korang pernah tengok tu aku no komen la ye.. Aku sendiri belum pernah tengok lagi.. Gile ke hape?? Spender @ panties yang korang dah pakai then korang jual balik.. Tak ke dipanggil biol tu.. hahaha.. Habis tu kalau korang yang beli macam mane pulak?? Tak geli ke bile korang pakai?? Pakai spender yang dah dipakai.. perghhh.. Tak sanggup aku.. Sebelum ape-ape hal, aku bagitahu kat korang dulu la ye.. Aku ni lelaki sejati ok.. Aku bukan lelaki lembut ok..Karang korang salah paham lak sebab aku buat entri macam ni.. huhuhu.. Begini kisah nye, baru2 ni aku dok melayan fb.. Aku ternampak ade gambar spender di tag kepada seorang kawan aku ni.. So aku pun dengan berminatnye aku klik la gambar tu.. Aku tengok name album die "cleaning mah closet".. Maksud die die nak kosangkan almari die la.. Eh salah ke? Same la tu kan.. So jom layan gambar- gambar ni.. hehehehe

haa yg tanye2 tu aku la.. hahah.. saje je nak pastikan.. :)

Yang tu pun aku tanye.. Die paggil aku sis?? Ingat aku gurl ke? hahaha.. 

Daripada ayat die tu dah tau dah die orang indon.. hehe.. Kot2 la korang berminat nak beli, klik kat SINI ye..  Kalau korang dah beli nanti, jangan lupe bagitahu hasilnye taw.. Mesti time pakai tu ade rase semacam kan.. awww.. hahaha...

...tamat...


_____________________________________________________________________________

Daripada korang beli spender terpakai tu, lebih baek korang beli handbag ni ha.. Baru la tak geli.. hahaha.. RM 110 je.. Kalau berminat boleh klik SINI..




Klik SINI pun bole.. (^_^)

No comments: