Saturday, February 19, 2011

adakah pikachu itu benar-benar wujud??

Assalammualaikum dan salam sejahtera untuk korang2.. Korang ingat lagi pada cerita kanak ataupun cartoon pokemon?? hahaha.. Mesti korang ingatkan?? Masa tu aku tak ingatlah umur aku berapa.. Tapi zaman tu zaman-zaman cerita pokemon dan digimon.. (teringat zaman2 dulu kala).. Korang ingat pikachu?? Orang kata jangan sebut nama pikachu tu sebab ade maksud yang tersembunyi.. Aku pun xingat maksudnye.. Pikachu tu comel kot.. So untuk mengubat rindu korang tu, korang tengok la gamba kat bawah ni..




Ok apa komen korang? Mula2 aku ingat macam patung je tapi ale2 ni real ni beb.. Kucing betul ni.. Tapi macamane kucing ni boleh jadi macam warne pikachu tu?? Takkan la dorang sembur dengan spray warne kot.. Itu sudah lebeh la.. Ishh pening aku fikirkan ni.. Ok sekarang korang layan video kat bawah ni pulak.. Bagi aku sangat comel cerita berkaitan kucing ni.. hehehe





Ok comel kan?? tahniah la kepada pembikin cerita ini..hihihi

...tamat...


______________________________________________________________________________



Handbag ini berharga RM 100.. Jika anda berminat, sila klik di SINI.. (^_^)

3 comments:

nurul_diya m. nor al-haj said...

alamak awat cm c0mey jer..hi2~

cathenclox said...

hhaha.. boleh edit gune ps kot?

ardinihumaira said...

ololoo tomeinye :D