Tuesday, December 7, 2010

Sape curik duit 50 sen aku haa?????

Salam sejahtera kepada korang2 semua(konon2 ramai je yang bace..haha).. Entri kali ni aku buat sebab malam semalam aku baru perasan duit aku hilang.. Duit ni ha..


Haa duit ni lah yang hilang tu.. 50sen.. Memang la nampak kecik je duit ni.. Tapi yang menjadikan masalahnye, aku baru mule kumpul duit 50sen ni.. Lebih kurang 2bulan kot.. Aku baru dapat simpan rm 10 lebih syiling 50sen ni.. Aku susun cantek je duit tu dalam almari aku.. Yang menjadikan masalahnye lagi, duit syiling tu aku simpan dalam almari aku dan aku kunci..  Macamane boleh hilang? Puas aku fikir semalam.. Takkan aku alihkan syiling tu.. Aku takde alih2kan pun.. Haishhh.. Dan sekarang ni aku duduk hostel ni sorang2.. Budak2 hostel aku semua dak balik.. Sape pulak yang nak curik ni weyh.. Membe fb aku cakap toyol kot.. Gile ape boleh fikir toyol amek plak.. Dah la time tu kol 4 pagi.. Kalau toyol curik duit kertas.. Bukan syiling.. Hurmm so konklusinye memang ade yang panjang tangan.. adehhh.. Aku tidak menuduh tetapi kepada yang mengambilnya, fikirlah masa depan anda.. Anda guna duit itu untuk apa? Jika untuk makanan, maka ia akan menjadi darah daging anda.. Jika untuk membeli barangan, adakah barangan itu selamat untuk anda?? Anda ade akal fikiran? Anda fikir.. Itu je lah aku nak cakapkan.. 

p/s: Jage barang2 anda dengan lebih berhati2 ye..

...tamat...

3 comments:

Miss Izah Mohamed said...

haaa.. mungkin kot adik toyol yg curik.. ehhee adik2 suke duit syiling.. :D

Faiz said...

bhye nie lau hilang dlm bilik sorg2...lau bkn org mybe bnde lain..haha..hati2..bce yasin byk2...haha..

p/s: Terima Kasih kerana sudi memberi komen di blog saya..Sebagai balasan saya membuat kunjungan balas ini ke blog anda..=)

****KLIK ENTRI TERKINI DISINI****

elmo chemo said...

kau tak tau, toyol millenium curi duit lima posen tau, buat beli jajan!