Wednesday, December 29, 2010

Mane bra laser?????

Salam sejahtera di ucapkan.. Tahniah diucapkan kepada sang HARIMAU MALAYA yang telah membaham GARUDA!!! ALHAMDULILLAH aku ucapkan.. Penantian yang sekian lama telah membuahkan hasil..Hadiah untuk Malaysia sempena Tahun Baru 2011 yang akan tiba.. Aku bangga dengan kejayaan ini.. ALLAHHUAKBAR!!! 

                                                                         photo

Ok sekarang ni ape cerita mengenai bra laser?? hahaha.. poyo betul artis indon tu ye.. Katanye tak puas hati sebab peminat Malaysia pakai laser so dia pun nak pakai laser.. Tapi bra laser.. Aku tak nampak pun tadi?? Mane2?? hahahaha... Aku rase die dah kene kanser kot.. hohohoho..Sebenarnye, korang2 (INDON) yang mulakan dulu aktiviti bermain laser tu, so jangan nak salahkan Malaysia ye... Kepada rakyat2 INDON, terimalah kekalahan dengan hati yang terbuka.. Hentikan lah sebarang cacian dan makian anda.. Nampak sangat anda tiada maruah sebab masih tidak dapat menerima kekalahan sang GARUDA anda.. Bukti?






Ni la yang paling tak tahan ni.. Aku rase korang la yang gempak maen dukun ni.. hahaha



Walaweyhh.. Gempaklah dorang.. hahaha.. Ni la yang dikatakan semangat patriotik.. Semangat ni sangat bagus.. Kekalkan tapi sila akui kekalahan anda ye.. Simpan segala cacian anda itu.. Kita jumpa di perlawanan yang akan datang..

1 comment:

Qamarul said...

wakaka adui... nak tgelak aku..