Thursday, December 30, 2010

FB khairul fahmi che mat | diserang peminat!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Entri kali ni masih lagi berkaitan industri bola sepak Malaysia yang sedang hangat diperbualkan.. Siapa yang tidak mengenali Khairul Fahmi Che Mat kan?? Penjaga gol terbaek Malaysia pada ketika ini sedang meningkat popular sama seperti Safee Sali iaitu penyerang Terbaek Malaysia.. Anak gadis Malaysia yang sebelum ini lebih tertumpu kepada pelakon2 Korea yang sudah tentunya hensem kini lebih cenderung meminati penjaga gol Malaysia pula..Bagi aku muka khairul fahmi ni ade seakan2 muka orang jepun sket.. hihihi.. Tahniah aku ucapkan.. hehehe... Malam tadi aku tengok FB Khairul Fahmi 86,654 yang LIKE, ni tadi aku bangun aku tengok dah cecah 100k!!! Gempak gile.. Jom tengok..

Ni untuk malam tadi dalam pukul 12 klau salah aku..

ni tadi aku baru tengok.. hebat kan?? hehehe

Dah semakin meningkat name Khairul Fahmi ni.. Bagus la.. So jom layan gamba2 hensem (gadis malaya cakap) Khairul Fahmi.. :)




Opsss sory la gadis2 kat luar sane, Kharul fahmi ni dah berpunye.. Melepas korang.. hehehe.. Kalau xsilap aku name gf Khairul Fahmi ni Aimie Harmelia.. :) Nak tengok fb Fahmi?? Klik ni FB FAHMI.. Nak tengok blog fahmi?? Klik ni BLOG FAHMI.. So itu saje utk kali ini..  GO MALAYSIA!!


...tamat...

1 comment:

Admiral Hafiz said...

Tahniah Malaysia!
Bangga menjadi rakyat Malaysi!

Malaysia Boleh!


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy