Monday, December 6, 2010

Demam | Hari Isnin Telah Bermula (- _ -)

Selamat pagi semua.. Pagi lagi ke ni?? Bagi aku pagi lagi la kan sebab aku baru bangun tido.. hehehe.. So seperti biasa lah setiap hari Isnin merupakan hari demam sedunia.. Semua perkara yang akan di lakukan mesti malas nak di buat.. Sebab ape?? Sebab hari Sabtu dan Ahad kite semua dah sedap bercuti.. Ade yang pergi memancing, shopping, merendek2 dan bermacam2 lagi aktiviti yang boleh dilakukan pada hujung minggu.. So bila hari Isnin je semua orang malas nak mulakan pekerjaan seperti sediakala.. Student pun same je.. Mesti malas nak masuk klas.. Lebih2 lagi kelas pagi.. hahaha.. 


hahahaha ni la muke2 yang bakal kelihatan untuk hari ini.. Kesian student2.. hahahhahaha


Untuk sape2 yang bekerja tu, jangan la sampai camni.. Kalau camni maknenye dah teruk sangat dah ni.. hahahahaha...

Haaa yang ni plak adalah perkara biasa yang berlaku di pejabat jika ketiadaan bos.. Aku pun dulu macam ni jugak masa keje di MERCUMAYA a.k.a. NETLYNX SOLUTIONS.. Sory la bos Yusmizan, kau ni bos sial (KLIK).. Memang tak guna so memang aku tido la tyme ko kuar opis.. Dah2 tu je aku nak berceloteh.. hehehe

...tamat...

3 comments:

mie said...

hari isnin mmg xbest...
monday blues...
hehehee

AISHA SAAD said...

aku selalu terskip kelas pagi isnin. tak terbgn wehh penat meredek weekend!
hahaha.

tah cemana tah keje nnti!

Hasrol Nizam said...

hari yang org palin tak nak tungu.haha

aku dulu time praktikal bantai tido dlm bilik rehat. nsb baik tak kantoi.hehe

Pendapat anda?
Sakit kepala atau migrain?