Thursday, September 9, 2010

Puasa ke-28 | Berbuka di ICT, Shah Alam

Salam sejahtera.. Aku harap aku masih tidak terlambat untuk publish entri ini.. hihihi.. Masa puasa ke-28, aku berbuka puasa di ICT, Shah Alam.. Inilah kali pertama aku berbuka beratapkan langit dan berlantaikan tanah.. hakhakhak... Ayat nak gempak je kan.. Kali ni aku berbuka bersama orang kesayangan akulah kan.. Si Puan Sri Eyka tu.. hihihi.. Ok jom layan gambar2.. 

Pemandangan di waktu matahari terbenam sungguh memukau ye..

hahaha macam kelakar je gambo ni kan.. Tapi xpelah.. hihihi.. Kitorang pergi beli juadah di bazaar Ramadhan dekat dengan JAKEL tu.. 
Menu:- 1) nasi ayam              -  TAK SEDAP
            2) nasi tomato          -  TAK SEDAP
            3) air epal                -  TAK SEDAP (rase air paip!)
            4) air strawbery        - TAK SEDAP
            5) kueh lepat pisang  -  Boleh tahan la
            6) Lain2 kueh           -  TAK SEDAP
            7) Barbican epal       -  SANGAT SEDAP!! hahahha

Kesimpulannya, juadah di bazaar tu memang xsedaplah.. Ape la dorang ni.. ishhh3.. Lepas tu kitorang pun jalan2 la kat dalam ICT tu.. Actually ni kali ke-2 kitorang ke sini.. Jom layan gambar lagi.. hihihi




Haa ni je la gambar nye.. Padahal banyak lagi.. Yang lain aku nak upload di FB.. 


...tamat...

2 comments:

kata kila said...

bajet comel lah tu yang last tu.miahahahhaaha..comel je berbuka dgn awek :)

cengkerangcipot said...

eh mesti la comel oke..
haha gile..