Wednesday, September 22, 2010

Bontot Fara Fauzana | Menjadi Carian

hahahaha... Tajuk entri kali ni macam harem kan?? Aku bukan nak buat entri lucah2 ye.. Tetapi Bontot Fara Fauzana ni telah keluar di keyword nuffnang aku.. WTF!! 



Ape ke sengal sangat orang ni.. Ape lah sangap sangat kau ni sampaikan bontot fara fauzana pun kau nak.. Yang menjadi masalahnye, kau cari pasal bontot fara fauzana tapi yang keluar kat blog aku ni pahal plak.. ishhh3.. Aku tak pernah buat entri macam itu ok.. Aku ade buat entri pasal fara fauzana tapi tu pasal fara fauzana nak kawen.. Bukan pasal bontot pun.. hahahaha.. Dah2, g cari bontot lain.. Bontot lembu ke bontot ayam ke bontot kuali pon ok jugak tapi itam sket la.. hahahaha.. kalau nak lagi best amek bontot ni.. 

ok amacam?? kau dah puas?? Kau jawab sendiri la ek.. hahahahhaha

...tamat...

7 comments:

h A n Y S said...

pergh!
cun gambar entri nih!
hahahaha!

enuLwanie said...

baru masyuk tengok bontot ni!

cengkerangcipot said...

hahaha..
agak2 org tu sangap lagi x klau tgk bontot tu??
huhuhu

Miss Q said...

same!

tiap-tiap hari keyword dalam nuffnang ada "bontot". entah hape yg org cari ntah! sakit jiwa betol!!

karipapsayur~

up2date said...

Cam siot~

up2date said...

cam siot~

Ery Farieha said...

hak3

cam celaka je je kan