Monday, August 16, 2010

Roadshow BOGEL | di UIAM Gombak yang ke-2!!

Salam petang semua ye.. Dah petang kah?? Petang la ni kot.. Tak sabar nak berbuke puase kot.. Naseb baeklah keje dalam opis kan.. Sejuk sket.. hihi :) Entri kali ni adalah kesinambungan pada entri yang LALU.. Kesinambungan lah sangat.. hakhak.. Kali ni aku akan adakan ROADSHOW BOGEL YANG KE-2  di UIAM Gombak.. Kali ni yang ke-2 ok.. Hebat x? hehehe.. ROADSHOW INI AKAN DIADAKAN PADA 19HB OGOS 2010 iaitu pada hari KHAMIS ini di BOOTH BANGUNAN ITD YANG BERHAMPIRAN DENGAN BAZAAR JUALAN (jualan karpet,pakaian dan lain2)..


Haa ni poster terbaru aku..Kalau korang ada di kawasan UIAM mesti korang perasan poster2 ni kan?? Tu pun kalau korang nampaklah..hhehehe.. Apa yang aku akan bawak untuk roadshow kali ini?? Masih sama lagi iaitu :-
1) NUDE SANDAL @ SELIPAR TANPA TALI @ SELIPAR BOGEL
2) BUGS LOCK @ GELANG PENGHALAU NYAMUK
3) DIEM WASH @ PENCUCI UNTUK LELAKI
4) LIFESTYLE CREAM @ CREAM PANAS
5) KEK LAPIS SARAWAK

Haa macam biasa lah mestilah gambar aku kan?? hahaha gelak bangge.. Gambar ni bukan aku edit2 ye.. Seliper yang melekat kat kaki aku tu real oke.. So kalau korang nak tengok lagi gambar2, boleh add kat FB aku.. Taip je dzulhazry.. Pada 19hb Ogos 2010 bersamaan hari Khamis ini, aku akan membuat roadshow nude sandal di UIAM Gombak.. Lokasi nya di BOOTH Bangunan ITD berhampiran dengan bazaar jualan pakaian,karpet dan lain2.. Masanya ialah dari pukul 10 pagi sehingga Insya-ALLAH pukul 9 malam.. Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku di 013-2621462.. So jom lah ajak rakan2 anda untuk menyerbu booth kami ini.. Kami nantikan kedatangan anda.. Anda pasti terpegun.. hihihi (^_^). Jom sertai kami di event fb di SINI.. 


Haa gambar yang atas ni sebahagian je ye.. Nak tengok lagi sila datang ye.. Aku jugak akan jual BUGSLOCK.. Ape itu bugslock?? Bugslock merupakan gelang tangan penghalau nyamuk yang mampu menghalau nyamuk daripada menghampiri anda.. Sangat sesuai jika dipakai semasa perkhemahan, jungle tracking, juga ketika di kampung halaman ketika pulang beraya nanti.. (^_^) Anda juga boleh memakainya seperti memakai gelang biasa.. Sesuai untuk kanak2.. 

Haa ni la rupa si bugslock ni.. Sila datang di booth aku untuk lihat di depan mata ye.. hihihi :)


Ok produk seterusnya aku akan jual PENCUCI UNTUK LELAKI!! Anda mesti pernah dengar mengenai produk Pencuci/ Pembersih Wanita kan?? Tetapi produk ini adalah untuk lelaki.. Ramai orang yang berkata kepada saya bahawa alat sulit mereka bukannya kotor pun.. Mereka cuci serta jaga dengan baik.. Tetapi tahukah anda ALAT SULIT TIDAK BOLEH DI CUCI MENGGUNAKAN SABUN??? Ini kerana sabun mempunyai Ph yang tidak sama dengan Ph alat sulit.. Ini akan mengakibatkan alat sulit anda kekeringan.. Produk pencuci lelaki ini ialah DIEM WASH.. Pencuci ini dapat menanggalkan kekotoran yang terdapat di alat sulit anda dan di celah2 kangkang anda.. Juga dapat menghilangkan bau yang tidak menyenangkan di alat sulit anda.. Jika anda lelaki, anda patut untuk mendapatkannya.. Jumpa di booth nanti ye..




Ok produk ni pula ialah LIFESTYLE CREAM.. Kebiasaannya bila anda ingin bersukan seperti bermain bola, anda perlu memanaskan badan @ membuat regangan badan anda dulu.. Kini tidak perlu lagi.. Anda hanya perlu menyapukan sahaja krim ini di sendi2 anda dan boleh terus bersukan.. Mudahkan?? :)


Haa yang ni pulak kek lapis sarawak.. Aku ingat nak bawak sample tapi time bulan puase la pulak kan.. Banyak pilihan yang menarik2.. Korang boleh tengok catalog kek ni nanti ye dan boleh terus order dan bayar sekali.. Kek ni datangnya dari Sarawak ok.. So kena la tempah dulu.. 

So apa lagi?? Luangkan masa anda bersama aku pada hari Khamis ini.. Lokasinya di BOOTH DI BANGUNAN ITD BERHAMPIRAN DENGAN BAZAAR JUALAN(jual pakaian, karpet dan lain2) PADA 19 OGOS 2010 BERSAMAAN HARI KHAMIS INI!!.. Sila bawak rakan2 anda sekali ye.. Anda pasti terpegun..


...tamat...

2 comments:

kata kila said...

wahhhh!selipar tuuuuu.wahhh

Ery Farieha said...

selipa tu mcm cool
tp xleh sorok kaki buwok ni
hahahaha