Wednesday, August 4, 2010

Roadshow BOGEL di UIAM Gombak (18sx)

Salam sejahtera semua.. Entri kali ini aku nak cerita berkaitan BOGEL!! Gempak x?? hahaha... Mesti korang tertanya pasal tajuk entri aku kali ni kan?? hahaha.. Agak lucah sedikit tajuk entri tu.. Sebenarnya tajuk entri ni ialah ROADSHOW NUDE SANDAL DI UIAM.. Saje nak kasi gempak sikit.. hihihi.. Ape itu NUDE SANDAL?? Nude sandal ialah selipar tanpa tali atau pun selipar BOGEL.. Korang faham x?? Kalau xfaham jugak sile tengok gambar bawah ni.. 

Gambar ni bukan aku edit2 ye.. Seliper yang melekat kat kaki aku tu real oke.. So kalau korang nak tengok lagi gambar2, boleh add kat FB aku.. Taip je dzulhazry.. Pada 5hb Ogos 2010 bersamaan hari Khamis ini, aku akan membuat roadshow nude sandal di UIAM Gombak.. Lokasi nya di BOOTH P5 KAFETERIA BERHAMPIRAN DENGAN BANGUNAN LAMA BANK ISLAM.. Masanya ialah pada pukul 10 pagi sehingga Insya-ALLAH pukul 9 malam.. Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku di 013-2621462.. So jom lah ajak rakan2 anda untuk menyerbu booth kami ini.. Kami nantikan kedatangan anda.. Anda pasti terpegun.. hihihi (^_^). Jom sertai kami di event fb di SINI..

Haa ni sebahagian je ye.. Nak tengok lagi sila datang ye.. Aku jugak akan jual BUGSLOCK.. Ape itu bugslock?? Bugslock merupakan gelang tangan penghalau nyamuk yang mampu menghalau nyamuk daripada menghampiri anda.. Sangat sesuai jika anda mengadakan perkhemahan.. Anda juga boleh memakainya seperti memakai gelang biasa.. Sesuai untuk kanak2.. 

So jika anda berminat boleh jumpa aku di UIAM Gombak pada 5hb Ogos 2010 ini ye.. Ok produk seterusnya aku akan jual PENCUCI UNTUK LELAKI!! Anda mesti pernah dengar mengenai produk Pencuci/ Pembersih Wanita kan?? Tetapi produk ini adalah untuk lelaki.. Ramai orang yang berkata kepada saya bahawa alat sulit mereka bukannya kotor pun.. Mereka cuci serta jaga dengan baik.. Tetapi tahukah anda ALAT SULIT TIDAK BOLEH DI CUCI MENGGUNAKAN SABUN??? Ini kerana sabun mempunyai Ph yang tidak sama dengan Ph alat sulit.. Ini akan mengakibatkan alat sulit anda kekeringan.. Produk pencuci lelaki ini ialah DIEM WASH.. Pencuci ini dapat menanggalkan kekotoran yang terdapat di alat sulit anda dan di celah2 kangkang anda.. Juga dapat menghilangkan bau yang tidak menyenangkan di alat sulit anda.. Jika anda lelaki, anda patut untuk mendapatkannya.. Jumpa di booth nanti ye..

Haa ni la produk pencuci lelaki itu.. Jika anda ingin membeli secara online sila klik SINI. Ok untuk produk seterusnya, aku akan menjual produk KEK LAPIS SARAWAK yang diterbangkan khas dari Sarawak ok.. Aku akan sediakan sample2 untuk di rasa dan jika anda berminat, anda boleh mengisi borang tempahan dan boleh membuat bayaran.. Kek akan diposkan kepada anda..


Menarikkan?? Banyak lagi corak kek yang menarik.. Jadi marilah ke BOOTH P5 KAFETERIA BERHAMPIRAN BANGUNAN LAMA BANK ISLAM dari jam 10 pagi hingga 9 malam (Insya-ALLAH).. Jika terdapat sebarang pertanyaan boleh menghubungi aku di 013-2621462(DZUL) atau emailkan ke dzulhazry@gmail.com

JUMPA ANDA DI SANA!!!

...tamat...

16 comments:

mira the monster said...

waa..laki skg dah maju..ade produk pencuci..ehhehe

Anonymous said...

bogel kpala hotak ko!

cengkerangcipot said...

yeahh sgt maju..
hehehe

enuLwanie said...

weh, aku nak beli tapi aku keje kot ari khamis ni..

diraja22 said...

bakal usahawan yg berjaya ni..
produk inovatif diketengahkan..

intan said...

alahai..jauh la uia tu..
teruja gla tngok slipar tu..
ada jual on9 x?

encHIx laNDax said...

wah~~gler kentang..lelaki pun ada alat pencuci~~ngehngeh~~yang slipper tu mmg melekat atau ada tali tranparent???

encHIx laNDax said...

wah~~gler kentang..lelaki pun ada alat pencuci~~ngehngeh~~yang slipper tu mmg melekat atau ada tali tranparent???

cengkerangcipot said...

hahaha teruja kan??
time kasih semua komen ye..
cik intan boleh call saye di 013-2621462
atau sile add saye di FB..
search DZULHAZRY..
mane ade tali trnsprnt la incik landax..
hehehe

atokk said...

welcome to UIAM...sampai bertemu nanti...btw selipar tu brapa harga?

intan said...

yang dzulhazry zainal abidin ni ke..?
brp eh harga slipar tu..?
1st time tngok ouh..

cengkerangcipot said...

atok stdy uiam ke tok?
mai la jenguk2 ye..
sliper ni RM35..
lawa2 ni atok..

ye sye tu la name saye..
dzulhazry zainal abidin
rm35..
sile add ye

syahira ariff said...

gempak la tajuk entri ang
hahaha

Mar said...

wah uia gombk je ke,..
mmg gmpak tajuk dy,.he3

I n n z said...

nanti ai datang.
sile cam muke neyh eh ;D

cengkerangcipot said...

syahira: gempak ke?? hehehe mai la dtg uia..

mar: aah setakat ni uia gombak je.. nape?? klau nak boleh add kat my FB..

innz: ok sye akn cam kan muke anda.. hehehe