Monday, August 23, 2010

Puasa ke-13 | TERbukak laci dan TERnampak.................

Salam Ramadhan yang ke-13 hari kepada semua.. Amacam puasa hari ni?? Boleh tahan tak nafsu tu?? Sabar2.. Kejap je lagi dah nak berbuka dah.. hihihi.. Padahal aku ni bangun2 tido je dah lapar gile kot..hahaha... Tadi aku macam teringin nak bukak laci meja aku ni sebab aku dah lama tak masuk opis ni.. Bukak je aku TERnampak.................................................................................................................
.......................




















































































Hahahahaha terbaekkan?? Ni aku beli masa sebelum puasa da.. Lepas tu agak lama xmasuk opis kan.. So ni perlu ke aku bukakkan getah tu dan makan????? hahahah.. 

"Selamat Berbuka"

...tamat...

4 comments:

kata kila said...

dah lemau kot.gila lamaaa

Ahmad Tajuddin Abdullah said...

bukak je...membazir nanti...

cengkerangcipot said...

kila: hahaha nth la kila.. biar je kat dlm laci ni..hihihi

ahmad: haa tu la.. ingt mmg nk buat camtu..hahhaa

I n n z said...

dah berkulat dah .haha !