Wednesday, August 18, 2010

Eh | jangan la usik montot i...

Salam sejahtera semua.. Ape ni tajuk entri lucah2 ni?? ishh3.. Montot atau bontot tu lucah ke?? Entah la labu.. 


Kejadian ni berlaku pada hari ke-7 Tarawih.. Masa tu aku baru sampai di surau kawasan rumah aku.. Aku malas nak masuk ke dalam awal2 jadi aku pun membaca nota2 di papan kenyataan tu.. Sedang aku kusyuk membaca, tiba2 aku dapat merasakan bahawa ada jari jemari yang mengusik montot aku yang pejal lagi munggil ini (sila abaikan kenyataan ini..ahhaha).. Perghhh meremang bulu roma aku weyhh.. Bila aku pusing dan tengok siapa yang usik tu, sumpah aku tak kenal pun sapa dia.. Dia pun tersengeh2 kemaluan.. Dia salah orang rupanya.. Kau ingat aku ni kawan2 kau ke suka2 je mau usik montot aku.. Kalau nak usik sangat, usik la montot gambar atas ni.. Baru layan.. hahaha.. Ok tu je aku nak bagitahu.. hahaha

...tamat...

5 comments:

r-mean said...

haha

I n n z said...

sexual harassment .
mesti org tuh suke raba montot kwn dy .
scaryy ~~~
ahaha.

cengkerangcipot said...

gelak ye r-mean.. hahaha

yela tu kot cik innz.. gile toll.. haishh..

kata kila said...

haritu pigi zoo.teruja tengok minatang ni.ekekekkee

elmo chemo said...

ahahahaa.
laki eh?tak leh blahhhh!
free2 je dpt.

ko ta terfallin love kn?