Thursday, July 15, 2010

korang pernah dengar NUDE SANDAL atau SELIPAR TANPA TALI??

Haa dah agak berhabuk2 blog aku ni ha sebab dah lame tak di updatekan..hihihi.. Kali ni aku nak bercerita mengenai NUDE SANDAL (NS) ataupun dalam bahasa ibunda aku ialah SELIPAR TANPA TALI.. Bukan tali bra or coli taw.. hahaha.. Mula aku dapat tau wujud ye seliper ni kat youtube, rupenya benda ni dah sampai dekat Malaysia.. Aku adalah antara orang yang terawal memilik selipar ni.. (berkata2 dengan penuh bangga)..hahaha.. Korang percaya ke tak ni?? Aku tahu kompom korang susah nak percaya atau masih blur2.. So nah tengok la gamba ni..

Tang model tu jangan tanyalah ye.. Tu lah diri aku.. hahaha.. So amacam? percaya x?? Gamba selipar tu bukannye kena edit taw.. Real tu..

Soalan2 wajib:-

1) Macam mana selipar tu boleh melekat?
     - dekat bahagian tapak selipar tu ada gam, so memang boleh melekat kat kaki..
2) Gam tu tak melekit ke kat kaki?
     - tidak melekit langsung..
3) Gam tu boleh tahan sampai bila?
     - kalau selipar ni dah tak melekat lagi, korang sila cuci dengan berus gigi (berus lembut) untuk membuang segala habuk or pasir2 yang melekat di tapak tu.. Bila dah kering boleh pakai kembali..
4) Selesa ke berjalan guna selipar ni?
     - sangat selesa sebab selipar ni ringan..
5) Nak pergi mana pakai selipar macam ni?
     - pakai la utk ke mana2 pun boleh..
6) Ada pantang larang ke pakai selipar ni?
     - tiada.. cuma sekadar nasihat, korang pakai la selipar ni bile hangout ke.. jangan la pakai untuk berjalan2 di luar bangunan (boleh tapi jangan lama2 sebab nanti kaki anda berpeluh dan mungkin akan tanggal selipar itu)..Elakkan daripada meredah hujan yang lebat dan peluh2..

Harga selipar ni RM36 untuk semenanjung dan RM39 untuk sabah/sarawak.. Dah termasuk postage ok.. Macam mana nak beli?? Sila klik pada link ini NUDE SANDAL untuk memilih corak kegemaran anda dan untuk membeli..

...tamat...

7 comments:

cik panadol said...

sangat cool...

tp memandangkan pakai gam, agak leceh nak basuh membasuh berus memberus sume tu...

faiz said...

nice..pernah dengar gak pasa nude sandal ni..cuma rsanya bukan nama tu kot..huhu..anyway..smart! xsilap bnda ni mula kat jepun ea?


Post-post baru faiz!
Lawatan sambil belajar ke..
Template header Percuma!
Newbie pun boleh dapat trafik

cengkerangcipot said...

cik panadol: anda sgt friendly.. boleh bagi anugerah ni.. hihihi
tapi ni xleceh la cik panadol.. senang je..try la..

Faiz: xtau la jepun ke.. hihihi.. xnk try? hihihi

xazryx said...

huish .pelik betul selipar nih .x mudah tanggal ke ?

cengkerangcipot said...

mmg pelik..
xmudah tggal pn..
seyes ni..

sarah said...

i wanna buy this. where i can get this. i saw them on ur fb. goshhh. pls do reply. ive been searching for this thing for ages.

Shahiran said...

Kalau pakai selipar nih nampaknya kne bawak selipar spare sama lah. nude shoe xde ke? leh pakai dalam office hikhik