Thursday, June 24, 2010

senarai produk Israel yang patot korang boycott

Salam semua.. Entri ni aku nak share dengan korang semua berkaitan produk atau syarikat yang mempunyai kaitan dengan ISRAEL a.k.a. ISRAHELL!! Aku harap sangat korang teliti dengan betul senarainya dan boikot jugak ye.. Janganlah ambil xkesah je dengan bende ni.. Kita xdapat berjuangan berperang ke sane, jadi kite ambil jalan yang macam ni.. Jika kita tak sokong atau tak beli barangan mereka, mereka akan jatuh akhirnya.. Nak suruh Kerajaan kita sekat produk2 macam ni jangan haraplah.. Walaupun mereka mempunyai kuasa untuk menyekat, mereka tidak akan buat, jadi kitalah yang perlu bergerak sedemikian rupa.. Senarai n aku ambil dari cik yume..



...tamat...