Wednesday, June 2, 2010

Photoshoot di kubur cina!!

Wahhh gile kentangkan tajuk entri aku kali ni.. Hebat sungguh.. hahaha.. Actually aku bukan la buat photoshoot model dekat kubur cina.. Tak berani aku weyh.. Pagi tadi pukol 7.45 pagi aku gerak ke Ladang Rumput di Sungai Buluh untuk photoshoot rumput2 dorang.. hahaha.. Tapi yang menjadikan aku seram sebab lokasi shooting aku tu sangat2 hampir dengan kubur cina.. Seram weyh.. Siap time tu ade pulak upacara2 orang mati ni.. Lagi la aku seram.. Tadi yang sempat aku tengok, dorang masukkan BABI dalam kubur.. perghh.. Tapi nak buat macamane kan dah tu dorang punye adat2 dan agame dorang.. Kat kawasan shooting tu ade beberapa tempat kubur cina.. Siap ade yang kubur campur2 (Buddha, Hindu & Kristian).. Hebatkan?? Bersatu dalam tanah.. hahaha.. Kat situ pun ade kawasan kubur Islam jugak tapi macam kubur lame lah.. So ni la gambar yang sempat aku snap ye..

Malas nak snap banyak2 takut kang hantu cina ikot balik rumah.. hahaha

...tamat...

No comments: