Tuesday, June 1, 2010

Pertandingan Karaoke Superstar Wangsa Walk Mall


Salam sejahtera ye kawan2 semua.. Ampun dan maafkan sebab aku lame tak updated blog ni.. Aku sangat2 lah sibuk akhir2 ni.. Ditambah pulak dengan modem router aku yang telah di BANG oleh Encik Kilat.. Habis rosak modem aku weyh.. huhuhu.. So ni aku online kat rumah Taman Tasik Razali setelah mengsetupkan semula internet di rumah Encik Razali.. Entri kali ni aku nak memaklumkan kepada korang mengenai pertandingan karaoke yang dianjurkan oleh Pusat Karaoke Superstar di Wangsa Walk Mall. Pertandingan ini telah bermula pada 22Mei yang lalu dan akan berakhir pada 20Jun 2010 nanti. Pertandingan ini turut disponsor oleh Popeye Louisiana Kicthen.. Haa mesti gempakkan?? So kalau korang berminat untuk join, masih boleh berbuat demikian ye.. Silalah ke Karaoke Superstar itu untuk maklumat lanjut..



2 comments:

nur eykaa said...

syg, bile kte nk g karoke? ;p

cengkerangcipot said...

nnt kte hangout kte g karok eh syg..
weeee