Saturday, June 19, 2010

Login Facebook dapat RM100 adalah HARAM!!

Salam semua.. Entri kali ni aku nak sebut pasal facebook.. Semua orang ade facebook kan?? Tipu la kalau korang takde facebook.. Korang tau pasal login facebook dapat RM100?? Aku rase ramai yang dah tau mengenai perkara ni.. Aku pun dah tau mengenai haramnya skim ni pun dah lama cume sekarang ni aku baru berkesempatan untuk menulis.. Aku tak tau kenape mudah sangat Orang Islam kite ni tertipu dengan skim cepat kaye macam ni.. Korang tau tak status info syarikat yang buat skim ni?? Kalau nak buat skim ni kena ade produk.. Mane produknye?? dan banyak lagi persoalan akan terungkai di sini Ustaz Zaharuddin.net. Dah bace? Fikir2kanlah wahai umat Islam.. Mana yang dah tau tu, hentikanlah skim anda itu.. Mungkin dulu korang xtau lagi tapi sekarang korang dah tau kan?? Hentikanlah ye dan tolong panjang2 kan entri ni untuk kepentingan umat Islam..

3 comments:

h A n Y S said...

x phm nape diorang xcited sgt dgn benda2 mcm ni,
konsep ni LBH KURANG mcm 'gores dan menang' yg femes dulu2(tak de usaha, terus dpt duit)
yg sedihnye,ramai melayu=islam yg join mende ni,
nape laa diorang tak selidik asal usul skim ni?dr mana dtg nya duit2 tuh?*marah*

hehe~
^^v

cengkerangcipot said...

itulah melayu=Islam..
semua nak cepat kaye.. usahe sikit..
bile lah melayu nak berubah kan..

Anonymous said...

seronok tul aku fire rizo ryuzaki kat fesbuk. x terjawap mangkuk tu. ahahahahha