Saturday, June 19, 2010

Akhirnya aku bercinta setelah 1 tahun 5 bulan membujang..

Salam semua.. Entri ni aku ade jiwang2.. Boleh tak?? hakhakhak.. Orang kate dalam hati dah ada bunge.. Ni bukan bunge je.. Ladang bunge pun ade ni haa.. hahahaha.. Ok mari membaca cerita aku.. Aku ni dah lama single weyh.. Orang kate dah lame dah hidup menduda ni ha.. hahaha.. Aku dah single 1 tahun 5 bulan dah ni.. Tak pernah2 aku membujang lame cam gini kan areeb?? haha.. So semalam dengan rasminya aku melamar seorang gades yang agak lama aku tunggu die.. Sebelum ni die still tak bersedia tapi kali ni GREENLITE beb.. hahaha..

So hari yang di tunggu2 telah tibe.. Kitorang jumpe dan terus pergi tengok wayang dulukan.. Cerita ape? Cerita SETAN PUNYE BUDAK atau LAGENDA BUDAK SETAN la.. Kena la jiwang2kan.. hahaha.. 

Ok masa tengok ni aku rasa ceritanya ok.. Takde la 100% jiwang.. Ade jugak unsur yang lawak2... Unsur yang ganas.. Bila part2 sedih ni, aku dapat dengar bunyik hidung yang sedang menyedut air hidung ataupun hingus.. Maknanye ramai la yang menangis kan termasuklah gades aku ni ha.. Oppss sory sayang.. hehe.. Aku malas nak kupas cerita ni sebab ramai yang dah tahu kan.. Ayuh sambung cerita cintaku.. hehehe.. Lepas tu kitorang pergi makan kat SECRET RECIPE.. Ingat lepas tu nak pergi karaoke kat REDBOX tapi tak sempat pulakkan.. So kitorang masuk AQUARIA KLCC.. Tiket untuk dewase RM35 untuk hari biase tapi kitorang guna card matrik so jadi RM30.. Padahal zaman college dah lame dah habis.. hihihi.. Orang sangat2 ramai kot.. Jalan punye jalan sambil borak2 sampai la kat area terowong tu.. Dekat situ takde staff jage.. Orang pun tak ramai dekat situ so aku rase sangat aman.. Gile tenteram dow aku rase.. Cool gile lah.. Best2.. Aku beli kan si gades seutas rantai yang di ukirkan nama kitorang di atas sebutir beras.. Cool tak?? hahaha.. Nah tengok gambar ni..
Haa ni la rantai tu.. Korang nampak tulisan tu?? DZULEYKAA.. hihihi.. So lepas setel dekat situ aku pun sarungkan rantai tu dekat leher si gades.. Takkan kat tengkuk kan?? Tu namannye rantai tengkuk.. hahaha.. So berakhirlah zaman bujang aku weyh.. So aku harap aku bahagia dengan si gades tu.. Korang2 yang bace ni tolong skali doakan kami ye.. hihi..


  ...siaran tamat tapi cinta tidak tamat ok ;p...

10 comments:

fQ said...

lalalalalala....ngahahhahaha!
tah niah~

cengkerangcipot said...

thx weyh!

cik panadol said...

tahniah...
patot la ade bau nasik minyak...hehe

nur eykaa said...

thanks sayang~
love u sgt2! <3

Anonymous said...

nud ; aww, at last weh, moga bahgia la ye, tamo gado gado. huu

petite_girlz07 said...

tahniah....
akhirnyer....
hehehehehe....

elmo chemo said...

haaa terus upload pic letak dalam album =Love=

lalalala

fazura said...

smoga bahagia ye dzul...all da bset

Dawy said...

wahh .
jeles ngan rantai tuh .
:)

cengkerangcipot said...

wahh..
jgn la jeles2..
suh ur prtner beli..
hihiihih