Wednesday, May 12, 2010

Murtabak Singapore!!!

Selamat Malam semua.. Biasenye orang yang ucapkan selamat malam ni untuk mengakhiri perbualan mahupun perTAIPan kan?? Tapi kalau untuk permulaan perTAIPan boleh ke tak eh?? huuu.. Ok kali ni aku nak buat entri pendek je.. malas la nak taip pepanjang2 ni.. 
Korang penah merasai Murtabak Singapore tak?? Penah menikmatinye?? Kalau yang dah makan tu macam mane?? Terbaek tak?? Pastinye TERBAEK WOKK!!! Kalau yang belum makan tu, pergi2 lah beli dan makan ye.. Rugi kalau tak makan.. Tapi setakat hari ni yang aku tau kalau nak makan murtabak ni kene pergo beli kat Johor nuhh.. Jauh bebb.. Ni haritu aku pergi Melake pastu singgah Johor pastu terus singgah kedai murtabak ni..
Aku tapau je.. Bukan selalu datang johor ni so tapau 5keping ok.. hahahahaha... Jom layan gambar murtabak..






Haaa tengok je taw.. Jangan sampai jilat2 lak skrin laptop or pc korang tu.. Tu namenye buang tebiat tu.. hahahahahaha.. 



...end...

12 comments:

hanaKir@ said...

mahal kot jb..bek murtabak pasa malam

sillyloo said...

mcm murtabak malaysia jer :p lapar plk

cengkerangcipot said...

hana: mahal gak r.. klau xsilap yg specialnye rm13.. huhuhu

sillyloo: yeke?? tringt lak murtabak tym mulan pose kn..hihihi

papabear said...

wah! nampak macam sedap nih!

cengkerangcipot said...

mmg sedap pn!! hhihi

elmo chemo said...

mahal gile! aku layan murtabak pasar malam uia aje tau!

cengkerangcipot said...

hahaha tau xpe dow..
tp terbaek la kan...

trex kiut said...

dah rase .. terbaekk pnye !!

cengkerangcipot said...

ehh mmg la kn..
abg dzul yg beli kot..
hahaha

Anonymous said...

MAI AR...SEDAPNYE...LAMA AKU X MAKAN MURTABAK SINGAPORE NIE....
TERKENANG PADA ANAK GADIS TUAN NYE KEDAI NIE..HEHEHHHE...MISS U

Anonymous said...

MAI AR...SEDAPNYE...LAMA AKU X MAKAN MURTABAK SINGAPORE NIE....
TERKENANG PADA ANAK GADIS TUAN NYE KEDAI NIE..HEHEHHHE...MISS U

Anonymous said...

MAI AR...SEDAPNYE...LAMA AKU X MAKAN MURTABAK SINGAPORE NIE....
TERKENANG PADA ANAK GADIS TUAN NYE KEDAI NIE..HEHEHHHE...MISS U