Friday, May 28, 2010

kereta GEN2 bertembung dengan kereta WIRA

Wah hari ini aku macam jadi wartawan berita la pulakkan.. Tadi masa aku on the way to N9, terdapat sebuah kemalangan di MRR2 dekat area2 Econsave..Tempat tu kan memang hardcore selalu je eksiden.. Yang jadi masalahnya, yang eksiden jalan sebelah, yang jam teruk jalan aku.. Tak ke pening namenye kan.. hahaha.. Nampak sangat rakyat Malaysia ni prihatinkan.. Semua tolong tengok je.. Tapi ok la tu.. Atleast dapat menimbulkan keinsafan walaupun seketika.. huhuhuhu.. So tadi sempatlah jugak aku snap.. Tadi tak nampak sebab kete aku rendah kot then terhalang dek besi penghadang jalan tu.. Ishh3...

                                               yang ni eksiden lori..lokasi yang same..

                                            haa tu GEN2 dengan WIRA..huhuhu


...siaran tamat...

No comments: