Wednesday, May 26, 2010

Jahanam lah CROCS ! menyelitkan kalimah ALLAH dalam logo !


Ok sekarang ni crocs adalah jenama pilihan ramai kan?? Korang je la yang suke.. Aku x.. Aku sangat2 xminat ok.. hahaha.. So aku agak terkejut bile ade kalimah Allah kat logo crocs ni.. Nak keterangan lanjut?? Klik fb ni CROCS SI JAHANAM..So ada berani lagi nak pakai?? hahaha

3 comments:

princeduyong said...

huh...dalam dendiam sempat lagi tu...

ardinihumaira said...

ye ke? terkejut dni tengok.. huhu... tak pernah guna jenama ni sebab tak suka kasut ni dari awal tatau nape... rupanya ada hikmah disebalik tak suka kasut2 dia...

Big Fish Moment with Pizza Hut

Anonymous said...

ni semua kebetulan..
mane bole sume logo kte nk samakan dgn kalimah suci ni..

lagi pon logo ni diterbalikkan baru nmpk menyerupai kalimah suci..

kte terlalu obses dalam mencari kesalahan org len tp kte sendiri x sedar kesalahan ape yg kte lakukan..

renung2 kan lah...