Saturday, May 29, 2010

First time masuk FunFair!!

hakhakhak.. Mesti korang cakap "alah merepaklah..takkan la tak pernah masuk funfair kot sebelom ni".. hahaha.. Memang aku tak pernah masuk funfair ok.. Mase kecik2 pun aku tak masuk funfair.. So ni aktiviti buang tebiat aku la ni.. Bagi ak funfair ni sangat kolot lah kan.. Maksudnye, "eh, xde bnde laen ke selain fun fair kat sini ha??" hahaha.. Mesti korang ingat aku ni macam berlagak la kan.. Aku ni tak biasa kat luar dari KL.. So barulah aku tahu funfair ni salah satu tempat hiburan yang popular kat PD ni.. hahaha.. Lagipun member aku yang ajak, so layankan saje lah.. Mula2 sumpah aku masuk tu segan gile.. Buat muka tebal je dowhh.. Ale2 time nak balik tu, lagi ramai yang datang.. hahaha.. Aku beli token main dart je.. hahahaha.. So ni la sejarah aku.. Korang pulak pernah pergi funfair tak?? Mengaku je lah ok.. hahhaa






No comments: