Sunday, April 4, 2010

Road Tour AIM Ke-17 Di Wangsa Walk Mall

salam sejahtera wahai sahabat aku..harap korang semua dalam sihat2 saje ye..
mari kita teruskan perjalanan cerita untuk hari ini.. Apa aktiviti korang semalam??
Aktiviti aku semalam menuju ke Wangsa Walk Mall, Wangsa Maju.. Mesti
korang ingat aku ni nak pergi karaoke.. Kalau tidak pun pergi main bowling..
entah2 pergi tengok wayang.. no.no.no. waakakaka.. Aku pergi sana sebab
ade road tour aim. Antara cik artis yang setahu aku turut sertai antaranya
Datuk Siti Nurhaliza, Aizat, Ruffedge.. Haa tu je la.. Tapi tadi Aizat aku tak nampak
pun.. Lagipun aku sampai lambat.. Hahaha.. Lagi 1 benda ni sumpah aku rasa
macam kelakar ada, bangang ada, bodoh2  pun ada..hahhaha..

Sebenarnya aku dah sampai lebih kurang pukul 3.30 petang.. Ramai jugak
manusia2 ni ya.. So aku pun ambil la port nak duduk.. Lokasinya dekat
bahagian luar karaoke super star. Dekat situ memang ada pentas khas.
Ok sambung balik. Dah agak 5minit aku duduk barulah aku keluarkan
camera kesayangan aku tu. Aku try snap sekali. Lepas tu aku nak tengok balik
gambar tadi, dekat skrin camera aku tulis ni ha "no memory card".. tak ke gila
namanya oii.. ciss.. Aku pun terus bergegas pulang ke rumah nak ambil memory card tu..
adushhh..

Selepas aku kembali ke lokasi roadtour tu, masa tu Datuk Siti tengah bercakap2
dekat atas pentas tuh..Aku dapat agak dah datuk siti dah selesai perform..
adushh.. melepas aku.. Tapi sempat jugak aku snap gambar dia..So jom la
enjoy tengok gambar yang aku sempat rakamkan ini..

                                                   lawa beb siti ni.. hahah

                                          siti pandang aku tu weyh.. muahh2.. haha

                                    bro sebelah tu seyes malu2 nak ambil gambar..hahaha

                                         gila semangatkan siap rakam lagi tuh..

                                      maybe:- 1) sumpah siti memang sayang Datuk K.
                                                   2) sumpah siti tak mengandung lagi la.
                                                   3) sumpah nanti siti kompom menang AIM ni.
                                      HAHAHA.. INI SEKADAR HIBURAN JE OK..


                                               bersalaman before keluar pentas..

                                                                      lagi..

                                                                       lagi..

                                                                     dan lagi

                                              diserbu peminat ketika hendak pulang..



                      gila bodyguard siti halang beb tapi selambek je awek ni pegang tangan siti

                                        akhirnya dapat dia nak bergambar dengan siti..

                                                            gila best siti ni weyh..

                                                            lawakan?? wiwetttt... ;p

                                                azan kau memang suke berjoget kan..

ni yang aku musykil ni.. ni kan nine(zulkarnain).. dulu dia dari phyne bollerz lepas tu jadi billyzulkarnain.. ale2 join Ruffedge pulak..

                                                                   lupa nama dia

                                                         tengok la si tini tu.. hahaha

                                                                            ...

                                                                            ...

                                                                    azan Ruffedge

                                                                       lagi..

                                                                           lagi..

                                                                     dan lagi...

                                                         oppsss...terpaparazi lak..

                                      azan, apsal ko asyik pandan camera aku eh? hahaha

      makcik ni memang minat dekat diaorang ni siap borak2 lagi..Tapi yang pakai selendang tu siapa pulak??

                                  hahaha.. gaya tak boleh belah kan?? opsss sory.. hehehe

                                                                    Tini dj hot fm

                         abang wartawan pun nak jugak bergambar dengan dj fly fm.. (^_^)

....noktah....

6 comments:

Aus MeLankoLik said...

hahahaahk , suruh siti ambik guna HP . hahahak

cengkerangcipot said...

haha..
minah tu la selambek je..
haha

Anonymous said...

haha.pasnie dOuble cek sume brg2 ko sblm kuar k..
nie cmat dkat.kalo jauh 2.maw mraung...;p
tp mmg respek la kat minah 2..(",)v

cengkerangcipot said...

baek makcik..
ihihihi

Anonymous said...

nud ; yg lupe name tu name nye zain ye.
aku asyik inform name yg ko lupe je.
bagus x? gambar last tu perlu ke?

cengkerangcipot said...

abg pon nk femes gak dek non..
hahaha