Monday, April 26, 2010

Jeans Made In Malaysia??









Ok da puas nengok?? hahaha.. haa tu la jeans buatan Malaysia beb.. Aku baru2 ni saje la jenjalan2.. masuk jaya jusco lak.. jalan2 tengok2 la seluar jeans kan.. tetibe nampak yang ni cam berkenan la pulak.. tengok harga pulak takde la mahal mana pun.. Ni kira murah la ni.. Hurmmm.. lame jugak aku belek2 jeans ni.. Almaklumlahkan, aku ni takde la besar mana orangnya.. Dengan ayat sopannya aku ni slim je.. hahaha.. So tang nak cari seluar ni la yang payah.. Kang ada yang belah peha besar la.. pinggang besar la.. cawat besar la.. Macam2.. Tapi yang ni bagi aku da sesuai da.. Style die "slim straight".. so tang peha die tak besar pun.. ngam2 je.. elok bebenor la dengan aku.. Ni tadi aku baru kasi rendam jeans ni.. Seluar baru ni kena la rendam nak kasi ilang ubat2 seluar tu.. Akhir kata dari aku, g la beli jeans ni ye.. hihihi

...end...

8 comments:

basefamilycrew said...

wah mnrk ni....orrait....
tengah sale ke sluar ni??
murah bangat....mau rikie rrr

cengkerangcipot said...

xsale pn..
klau tym sale ag murah la kot..
hihihi

Aus MeLankoLik said...

kau pakai seluar ape pun panjang , hahahahak

cengkerangcipot said...

da aku tgi dok..
ko?
hahaha

Dya R. said...

saiz 29. slim slim...

cengkerangcipot said...

haaa tau xpe..
huhuhu

|| nemo mimosh || said...

besh ke?

cengkerangcipot said...

haaa nemo, setakat ni besh la..
seyes..